Anledningarna till att vi undviker att faktiskt göra det vi Älskar är oändligt många, men det främsta är att vi tror att vi måste ha hela planen klar för oss, alla pusselbitar på plats och vi ska kunna ALLT innan vi ens vågar sätta igång.
I själva verket är det längs vägen alla pusselbitar faller på plats, en efter en. Ett steg i taget, ibland jättekliv, ibland mysteg men alltid Ett steg i taget!
Vägen vi vandrar genom livet är inte alltid enkel, Det är många uppförsbackar vi ska klara och ser Du tillbaka inser du att vägen varit ganska krokig, men den leder rakt mot vårt syfte och mening med livet!

Vi har många läxor att lära på livets väg men bara vi vågar lyssna inåt och göra det vi brinner för, mår vi så mycket bättre till både kropp och själ!
Även ikväll lyser fullmånen för Dig, andas djupt och känn in. Meditera, Är Du mer fokuserad på andras välbefinnande än ditt eget? Balansera upp ditt förhållande till partner och omvärlden, och ta emot Healing. 🌕

Kärlek och Ljus till er alla 🧡
Så är det och precis vad jag behövde läsa/höra nu 🙏 För att orka gå framåt… Vägen är aldrig rak och kommer aldrig vara det! Jag borde ha lärt mig det nu, vid det här laget! Tur att man aldrig blir fullärd, det finns alltid något nytt och lära sig ❤️